Česká Spořitelna, a.s.

Erste Group je jedním z největších evropských poskytovatelů finančních služeb a vedoucí retailová banka ve střední Evropě. Počtem klientů je na prvním místě v oblasti poskytování finančních služeb ve střední Evropě a na druhém místě podle objemu aktiv. Počet klientů Erste Group se od roku 1997 zvýšil z 600 tis. na více než 17,5 mil. v důsledku expanze banky v Rakousku, odkoupením České spořitelny, Slovenské spořitelny, chorvatské Riječka banky, na podzim roku 2003 maďarské Postabank, v srpnu 2005 odkoupením srbské Novosadske banky a v prosinci 2005 rumunské banky Banca Commerciala Romana. 28. července 2006 tehdejší Erste Bank oznámila, že získala většinový podíl v ukrajinské bance Bank Prestige.

Erste Group a její partneři mají silnou tržní pozici v nabídce produktů drobného bankovnictví, ve financování nemovitostí, v obchodě s privátními klienty a ve službách pro malé a střední podniky.

Zapomenuté peníze v bankomatu

Pokud držitel karty vybírá hotovost z bankomatu a zapomene peníze odebrat, vydané peníze zůstanou v odběrní přihrádce. Bankomaty při výběru klienta upozorňují: textovou výzvou na monitoru a zvukovým signálem k odebrání karty, a také textovou výzvou na monitoru a zvukovým signálem k odebrání hotovosti.

Mobilní bankomat

Česká spořitelna přišla jako prvá s mobilním bankomatem v roce 2009. Jedná se o volně stojící bankomaty komunikující prostřednictvím bezdrátového přenosu, přímo ověřují transakce a stav klientova účtu.

Podpora pro nevidomé

Česká spořitelna, a.s. od 1. března 2005 zavedla bankomaty (ATM) upravené hlasovým výstupem pro samostatné užívání nevidomými osobami a vůbec všemi, kteří nemohou zrakem sledovat údaje na obrazovce.

Ozvučené bankomaty s úpravou pro nevidomé nabízí následující služby.

  • Rychlý výběr hotovosti předem nastavený v šesti stupních (nyní od 200 do 4000 Kč).
  • Výběr libovolné hotovosti volbou z numerické klávesnice. Vybíraná částka musí být dělitelná 200 a horní hranice je určena limitem ve vašich smluvních podmínkách se spořitelnou.
  • Zjištění aktuálního zůstatku na vašem účtu.
  • Dobíjení kreditu předplacených služeb všech operátorů mobilních telefonů.
  • Změnu Vašeho PIN.

Hotline:

Informační linka České spořitelny 24 hodin denně 800 207 207

Služby na bankomatechČSAS

 

Dobití Vodafone kartyČSAS

 

Pokud máte jakoukoli platební kartu, můžete nejpohodlněji dobít v síti bankomatů označených logem Vodafone. Dobíjení přes bankomaty je bez dalších bankovních poplatků a je k dispozici 24 hodin denně.

  1. při dobíjení kreditu postupujte podle pokynů na obrazovce bankomatu
  2. k dobití kreditu obvykle dojde v několika minutách po operaci v bankomatu
  3. mobilní operátor zašle potvrzení o dobití kreditu prostřednictvím SMS na telefonní číslo, které si zvolíte
  4. po dobití kreditu Vám bankomat automaticky vytiskne stvrzenku (u O2 a Vodafone slouží jako daňový doklad)
  5. držitel soukromé karty zaregistrovaný do Bonus programu získává za každé dobití body do Bonus programu

Dobíjení kreditu mobilního telefonu v bankomatech České spořitelny sKartou.

O2 Dobíjení přes bankomatyČSAS

 

Jedním ze snadných a dostupných způsobů dobíjení O2 kreditu je dobíjení přes bankomaty. Tuto službu mohou využít klienti všech bank (i zahraničních), jejichž platební karty akceptuje daný bankomat.

  1. při dobíjení kreditu postupujte podle pokynů na obrazovce bankomatu
  2. k dobití kreditu obvykle dojde v několika minutách po operaci v bankomatu
  3. mobilní operátor zašle potvrzení o dobití kreditu prostřednictvím SMS na telefonní číslo, které si zvolíte
  4. po dobití kreditu Vám bankomat automaticky vytiskne stvrzenku (u O2 a Vodafone slouží jako daňový doklad)
  5. držitel soukromé karty zaregistrovaný do Bonus programu získává za každé dobití body do Bonus programu

Dobíjení kreditu mobilního telefonu v bankomatech České spořitelny sKartou.

Příkaz k úhraděČSAS

 

Služba Příkaz k úhradě přes bankomat umožňuje zadat jakýkoli jednorázový platební příkaz k úhradě (zaplatit jakoukoliv složenku) pomocí nabídky „Příkazy k úhradě/Obecný platební příkaz“.

Úspěšně zadaný Obecný platební příkaz je možné si uložit pro příští využití, a to s částkou nebo bez částky. Uložený příkaz najdete v nabídce „Osobní menu“ pod „Moje platby“.

Pro využívání transakční funkce (příkazu k úhradě) bankomatů není potřebné podepisovat žádnou dodatečnou smlouvu ani platit speciální zřizovací poplatek. Klient se vůči bance identifikuje debetní platební kartou vydanou Českou spořitelnou. Držitelé debetních platebních karet k účtům komerční klientely musí o uvolnění platební karty pro tuto službu požádat. Denní limit transakce platebního příkazu je 199 999,99 Kč. Realizace platebního příkazu je zpoplatněna dle platného sazebníku.

Příkaz k úhradě sKartou - v bankomatu České spořitelny můžete zadat jednorázový nebo trvalý příkaz a nechat si tak posílat peníze na účet v ČR.

Pujčky a úvěry přes bankomatyČSAS

 

Klienti České spořitelny nemusí od 1. prosince 2009 pro kontokorentní úvěr vždy do pobočky, nyní si jej mohou sjednat či navýšit přes více než 800 bankomatů ČS. Klient prostřednictvím PIN jednoduše nabídku potvrdí na obrazovce bankomatu a prostředky se mu automaticky připíší na účet. Do pobočky klient nemusí. Vyřízení nebo navýšení kontokorentu přes bankomat, tedy možnost okamžitého přístupu k hotovosti, je rychlé a jednoduché.

Kontokorent nebo jeho navýšení konkrétním klientům je nabídnout díky pečlivému zpracování a vyhodnocování klientských dat. Nabízí takovou výši kontokorentu, která daného klienta nepředluží. Zodpovědně volí i to, zda je nabídka pro klienta vhodná. Klientovi nabízí adekvátní řešení pro jeho momentální situaci.

Twist dobíjeníČSAS

 

U bankomatů lze dobíjet Twist přímo (bez nutnosti volání na dobíjecí linku), jen pomocí platební karty.

  1. při dobíjení kreditu postupujte podle pokynů na obrazovce bankomatu
  2. k dobití kreditu obvykle dojde v několika minutách po operaci v bankomatu
  3. mobilní operátor zašle potvrzení o dobití kreditu prostřednictvím SMS na telefonní číslo, které si zvolíte
  4. po dobití kreditu Vám bankomat automaticky vytiskne stvrzenku (u O2 a Vodafone slouží jako daňový doklad)
  5. držitel soukromé karty zaregistrovaný do Bonus programu získává za každé dobití body do Bonus programu

Dobíjení kreditu mobilního telefonu v bankomatech České spořitelny sKartou.

Věrnostní programČSAS

 

Informaci o stavu registrovaného bodového účtu v Bonus programu a o počtu bodů, kterým má v následujícím měsíci skončit platnost, získá držitel karty také prostřednictvím bankomatů Banky.

Bonus program je unikátní bankovní věrnostní program, jehož členy se mohou stát držitelé osobních debetních karet a Chytré karty České spořitelny.

Nemusíte dělat nic, co běžně neděláte, a odměnu máte přesto jistou! Stačí využívat moderní a pohodlný způsob placení svých běžných nákupů platebními kartami České spořitelny a otevře se Vám cesta k lákavým odměnám.

Vklad hotovostiČSAS

 

Vybrané bankomaty umožňují hotovostní vklad bankovek v české měně:

  • na všechny účty vedené v České spořitelně (s výjimkou vkladních knížek a úhrad za bezpečnostní schránky v České spořitelně),
  • na účty vedené v jiných bankách.

Vkládat hotovost mohou pouze majitelé debetních a kreditních karet České spořitelny.

Jeden vklad je limitován maximální částkou vkladu ve výši 100 tis. Kč včetně, bez ohledu na nominální hodnoty vkládaných bankovek české měny.

Bankovky se vkládají ve srovnaném balíčku (ne jednotlivě) delší stranou napřed.

Z balíčku bankovek je třeba odstranit cizí předměty (např. sponky, pásky, mince).

Bankomat vrací:

  • nerozpoznané bankovky včetně cizích měn,
  • špatně vložené bankovky - např. hodně šikmo nebo kolmo na směr vkládání, případně přeložené; v tomto případě zkuste vložit znovu podle návodu,
  • bankovky při překročení limitu pro vklad.

Bankomat kontroluje pravost vkládaných bankovek.

Výběr hotovostiČSAS

 

Výběr hotovosti na bankomatu.

Zůstatek na účtuČSAS

 

Informace o disponibilním zůstatku na účtu ke kartě na bankomatu.

Od konce října 2009 Česká spořitelna nabízí na všech svých bankomatech službu - vytištění disponibilního zůstatku na stvrzenku, kterou klient obdrží po výběru hotovosti. Nová služba je určena pro všechny majitele platebních karet ke sporožirovým účtům. Pokud si klient zvolí při výběru hotovosti vydání stvrzenky, bankomat mu automaticky vytiskne i disponibilní zůstatek na účtu (ten je už snížen o vybíranou částku). Dosud klienti mohli zjistit zůstatek na účtu pouze přes samostatnou nabídku "Zůstatek" v hlavním menu bankomatu.